پایان نامه مدیریت :میزان کاربرد تجارت الکترونیک با گسترش صنعت بیمه ایران در شعب گیلان
نوشته شده توسط : admin

مرحله اول : پیدایش شبکه های خصوصی- اولین گامها در پیدایش تجارت الکترونیک دردهه ۷۰ و۸۰ میلادی و توسط برخی از دولتها و تاجران بزرگ بین المللی که می کوشیدند تا تبادل اطلاعات و امنیت مربوط به آن را توسعه بخشند ، برداشته شد. در این راستا ، مبادله الکترونیک داده ها که در محدوده شبکه های خصوصی و محدود انجام می گرفت به عنوان بستر و استاندارد اولیه برای نسل اول تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار گرفت. البته در آن مرحله هزینه بالا و پیچیده بودن سیستم ، مانع گسترش آن شد و تنها تعداد کمی از سازمانها  نظیر شرکتهای مالی از آن استفاده می کردند( نیومن و مک گیل[۱] ، ۱۹۹۷).

مرحله دوم : پیدایش پست الکترونیک و چت –  این مرحله مربوط به اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی است که طی آن نسل اول مخابره اخبار همچون پست الکترونیک و چت کردن به وجود آمد . در این مرحله استفاده از وب در میان دانشگاهیان و اعضای علمی مراکز و پژوهش رواج یافت.

مرحله سوم : ظهور مرورگرها –  سال ۱۹۹۵ میلادی که ظهور مرورگرها در وب[۲]  براساس پروتکل انتقال فوق متن[۳] به وقوع پیوست و ایجاد صفحات میزبان[۴] به عنوان یکی از ضروری ترین بخشهای سایتهای وب در این سال انجام گرفت، به عنوان مرحله سوم پیدایش تجارت الکترونیک به شمار می رود .

مرحله چهارم: شروع فعالیتهای سایتهای خرده فروشی – این مرحله از اواسط دهه ۱۹۹۰ آغاز شد و در طی آن  اولین سایتهای خرده فروشی در تجارت الکترونیک به نام سایتهای دات کام فعالیت های خود رابرای انجام معاملات اقتصادی کوچک شروع کردند . فعالیت این سایتها و نتایج حاصل از آنها ، شرکتهای بزرگتر را تشویق کرد تا وارد عرصه تجارت الکترونیک شوند و محصولات و خدمات خود را برروی وب عرضه کنند. این مرحله اولین قدم برای توسعه واقعی تجارت الکترونیک قلمداد می گردد .

مرحله پنجم: تعریف مدلهای تجارت الکترونیک –  اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی زمان آغاز این مرحله است که طی آن ، تجار بزرگ و سازمانها دریافتند

[۱] Newman and McGill

[۲] Web Browser

[۳] HYPER TEXT Transfer Protocol(http)

[۴]Host Page

سوالات یا اهداف پایان نامه :

هدف اصلی: سنجش رابطه تجارت الکترونیک و گسترش بیمه الکترونیک

ب ) اهداف فرعی :

– رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات قبل از فروش بیمه( اطلاع رسانی، فرآیند مقدمات فروش، ارائه مشاوره و…)

ـ رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات فروش بیمه(فرآیند فروش، مدیریت صدور داده­های بیمه­گر، صدور داده­ها )

ـ رابطه کاربرد تجارت الکترونیک در صنعت بیمه ایران و فرآیند خدمات پس از فروش بیمه(ارتباط و مشاوره پس از صدور، ادعای خسارت، بررسی خسارت و…)

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی رابطه کاربرد تجارت الکترونیک با گسترش صنعت بیمه ایران در شعب گیلان با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: