سمینار بررسی تئوری فیلترهای تطبیقی غیرخطی
نوشته شده توسط : admin

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش کنترل

عنوان:

بررسی تئوری فیلترهای تطبیقی غیرخطی

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:

مطالبی که می خوانید، سمیناری با عنوان بررسی تئوری فیلترهای تطبیقی غیر خطی است . ابتدا در فصل دوم به بررسی فیلترهای تطبیقی خطی می پردازیم که شامل ساختارها مانند ساختار FIR و IIR و کاربرها مانند کاربرد فیلتر تطبیقی در شناسایی سیستم، حذف نویز و غیره مورد بررسی قرار می گیرند. سپس در فصل سوم به بررسی فیلترهای تطبیقی غیرخطی می پردازیم. الگوریتم های برپایه گرادیان بیان می شوند و سپس روش های خطی سازی سیستم های غیر خطی برای اعمال فیلتر مورد بررسی قرار می گیرند. فیلتر سری ولترا و دو نمونه از الگوریتم های دستکاری شده ولترا یعنی الحاقی کامل و ولترای نیمه الحاقی بیان می شود. در ادامه به توضیح فیلترهای فضای حالت بازگشتی غیر خطی تطبیقی و محاسبات آن و روش های کاهش محاسبات گرادیان می پردازیم. پایداری و همگرایی فیلترهای غیرخطی را مورد بررسی قرار داده و در ادامه فیلتر کالمن و سپس فیلتر کالمن توسعه یافته و UKF مورد بررسی قرار می گیرد.

مقدمه:

فیلترهای ثابت معمولی که برای استخراج اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند دارای پارامترهای متغیر با زمان می باشد. بنابراین اینگونه فیلترها برای سیستم هایی که پارامترهای متغیر با زمان دارند و یا اینکه متغیرهای حالت غیر خطی دارند ناکارآمد می باشند. از اینرو فیلترهای تطبیقی برای سیستم های متغیر با زمان با ساختار هایی نظیر FIR, IIR و با الگوریتم های تطبیقی مانند LMS, BNLMS,FRLS, RLS,NLMS.. مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر  مشهور برای سیستم های غیر خطی، فیلتر سری ولترا می باشد.فیلتر مشهور دیگری که برای سیستم های غیر خط مورد استفاده قرار می گیرد نوع خاصی از فیلتر کالمن است که در این سمینار به تفضیل راج به آن ها بحث خواهد شد.

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید.





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: